»Večina držav še vedno spodbuja in tudi financira nacionalne letalske prevoznike, kajti samo ti so tisti, ki zagotavljajo tudi letalske linije, ki niso komercialno uspešne, so pa pomembne za povezljivost države z vidika gospodarstva, športa, kulture ...«
»Strateški partner bi v družbo prinesel znanje, kapital, zagotovil letala, družbo bi upravljal tako, da bi bila dolgoročno uspešna, preprečeval pa bi tudi anomalije, značilne za družbe v lasti države.«
»Letalski posel je zelo natančno določen z evropskimi pravili, in vse to bomo proučili na ministrstvu za infrastrukturo. Vlada bo potem lahko odločala, kako naprej.«
»Najprej je treba narediti študijo, ki jo bo potem vlada imela na mizi in jo bo pregledala. Če je odgovor da ali ne, na koncu bo politična odločitev, je pa to, da to stane naenkrat veliko denarja, zmotno mišljenje.«
»Kaj vse prinese tak prevoznik v smislu BDP-ja, sekundarnih služb, davkov, ki jih je tako podjetje državi plačevalo? Ne nazadnje je tudi 650 zaposlenih Adrie plačevalo prispevke, zavarovanja in tako naprej. To je za vedno izgubljeno.«
»Tudi če bi ga ustanovili, ne bi dolgo letel na destinacije, kot so Frankfurt, Zürich in Pariz.«
»To je izjemno pomembno z vidika turizma, predvsem kongresnega, kjer želi Slovenija po lastnih besedah igrati osrednjo vlogo.«
»Bi pa bilo po njihovem mnenju o ideji domačega letalskega prevoznika smiselno spregovoriti s slovenskimi podjetji, ki se ukvarjajo z letalskim prevozom.«
»Država, če hoče imeti letalskega prevoznika., če hoče biti povezana s svetom, če hoče z letalskim prometom generiratri tudi druge zadeve, turizem, gospodarstvo, potem je interes države, da subvencionira svojega letalskega prevoznika in da ustvarja povezave s svetom, ki so ekonomsko in tudi drugače koristne za državo.«